Livrare si retur
Capitolul 1 Livrari si modalitati de livrare
1.1. Livrarile sunt efectuate prin intermediul mai multor curieri. Riscul transportului este asumat de Fair Trading and Development SRL, detinatorul marcii Logicmed si operatorul magazinului online logicmed.ro, in continuare denumit „Logicmed”.
1.2. Taxa de livrare prin curier in Romania este stabilita in pagina de checkout si poate sa difere in functie de zona de livrare si curier. Logicmed nu livreaza in Romania prin intermediul Postei Romane. Livrarea se va face prin FAN Courier si DPD.
1.3. Termenul de livrare maxim este specificat pentru fiecare produs. In emailul de confirmare a comenzii este specificat de asemenea termenul maxim estimat pentru sosirea coletului la client. Clientul va accepta comanda in cazul in care aceasta ajunge la inainte de termenul maxim specificat. Termenul de livrare specificat este pentru Romania.
Capitolul 2 Plati
Metodele de plata pentru comenzile plasate pe site-ul Logicmed sunt: plata ramburs, plata prin transfer bancar. Plata ramburs si prin transfer bancar este valabila doar pentru Romania si se va face doar in RON.
Capitolul 3 Dreptul de proprietate
Dreptul de proprietate asupra fiecaruia si a tuturor produselor livrate ramane la Logicmed pana in momentul in care pretul produselor intra in contul Logicmed.
Capitolul 4 Instructiuni de returnare
4.1 Dreptul de a returna
Clientii au dreptul de a returna produsul achizitionat/ produsele achizitionate in termen de 15 de zile calendaristice. Perioada de 15 de zile calendaristice incepe in momentul in care s-a facut receptia produsului / produselor. Returul este asistat. Pentru a primi asistenta, va rugam sa ne scrieti marketing@ logicmed.ro.
Clientul va suporta costul si riscul aferent transportului produsului/produselor returnate.
Returnare produsului achizitionat se va face catre Logicmed (SC Logicmed SRL), str Zara Maria, nr 9, Dragomiresti Deal, Jud Ilfov, depozit Intertoy, Aneta Sas 070790 542 191. Gasiti formularul de retur in partea de jos a paginii curente. Folosirea formularului nu este obligatorie.
4.2 Efectele unui retur
In cazul unui retur, suma incasata de Logicmed aferetna produsului / produselor trebuie returnata de catre client, mai putin contravaloarea transportului. Logicmed nu va returna clientului suma aferenta transportului. In eventualitatea in care produsele au fost deteriorate ca urmare a uzurii (a folosirii produsului) sau ruperii intentionate, produsul nu poate fi returnat.
In cazul unui retur, vom efectua plata in contul din care am incasat suma aferenta produsului returnat. Daca este vorba despre un retur cu plata ramburs, clientul va indica un cont bancar in care sa se efectueze plata. Nu acoperim piederile de curs valutar. Platile se vor face in RON.
De la data la care s-au indeplinit toate conditiile de retur si produsul a ajuns la Logicmed si a fost verificat, plata produsului/produselor returnate se va face in maximum 5 zile lucratoare.
Daca aveti intrebari despre conditiile de a returna un produs, va rugam sa ne contactati marketing@logicmed.ro sau +4 0790 542 191.
Daca intampinati dificultati cu returul dumneavoastre care nu pot fi rezolvate prin intermediul emailului sau telfonului de mai sus, va rugam sa luati legatura pentru o conciliere gratuita cu Aneta Sas la adresa de mail office@ logicmed.ro.
Formular de retur produse
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să returnati produsul sau produsele achizitionate de pe site-ul www.logicmed.ro.
Către Logicmed, SC Fair Trading and Development SRL, loc Oncesti, nr 272, Maramures +4 0790 542 191, marketing@logicmed.ro
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse: ……………………………………. comandate in data de: ……………………..
Numele si premumele consumatorului/firmei: …………………………………………………..
Adresa consumatorului/firmei (adresa la care a ajuns coletul cu produsele comandate pe www.logicmed.ro): ………………………………………………
Semnătura consumatorului/reprezentantului firmei ……………………….
Data ……………………….
Informații pentru consumatori
Informații importante despre dreptul consumatorului de retragere, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 15 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 15 de zile începând din ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.
În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul logicmed.ro sectiunea termeni si confirii formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., cu excepţia costurilor suplimentare de transport, nu mai târziu de 5 zile calendaristice de la data la care produsele returnate au ajuns la sediul Logicmed. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele.